Gratis kaarten bij de bieb voor expo 'Over Armoede'

Gepubliceerd op: 23 februari 2024 13:45

Ook als je geen dikke portemonnee hebt, kun je de tentoonstelling "Uit armoede. Kunst, geschiedenis en verhalen" in Stedelijk Museum Schiedam bezoeken. De tentoonstelling is gemaakt in nauwe samenwerking met Schiedamse ervaringsdeskundigen (Schiedammers die zelf met te weinig geld leven). Ze nemen je als bezoeker mee in hun leven: wat betekent leven met te weinig geld? Heb je weinig te besteden, vraag dan bij de balie van de bibliotheek naar gratis toegangskaarten.

Een rondleiding door een museumdocent én ervaringsdeskundige behoort ook tot de mogelijkheden. De media waren in ieder geval zeer onder de indruk van de tentoonstelling. 'Na een bezoek wordt het onderwerp invoelbaar, menselijk...' Een bezoek brengen kan gratis. Vraag bij de balie in de Korenbeurs of één van onze andere locaties naar gratis toegangskaarten