NIEUW: digicoaching

Gepubliceerd op: 31 januari 2024 12:00

Het DigiTaalhuis van de Bibliotheek Schiedam biedt sinds kort één-op-één hulp bij digitale vragen. Heb jij moeite met de digitale wereld of ken je iemand die het lastig vindt? Kom dan naar de bibliotheek. Dan koppelen we je aan een digicoach voor persoonlijke begeleiding.

Met zo’n 3 á 5 lessen helpen we je een heel eind op weg; de digicoaching kost € 20,00. Je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek. Wanneer je je inschrijft, bellen we je om afspraken te maken voor de persoonlijke lessen.

Met behulp van een digicoach kun je gericht aan de slag met je computervragen. Onderwerpen waar we mee kunnen helpen zijn bijvoorbeeld Windows 10 of 11, leren mailen met de outlook app, omgaan met verschillende internet browsers en onderhoud. Ook kunnen we je helpen tablets en telefoons beter te leren gebruiken. Leer alle knoppen kennen en ontdek hoe je kan internetten, apps downloaden en in- stalleren. Ook e-books kunnen aan de orde komen.

Vul dit formulier in en we nemen contact met je op!