Digitale tijdschriften: meer keuze, meer tegelijk én langer lenen

Gepubliceerd op: 3 juni 2024 15:56

In de online Bibliotheek kun je al een tijdje digitale tijdschriften lenen. De mogelijkheden worden nu verruimd. Dat betekent dat er meer tijdschriften zijn waaruit je kunt kiezen. Je mag er meerdere tegelijkertijd lenen én je kunt ze langer lenen. Goed, toch?

Vanaf nu kan de lener meer tijdschriften tegelijkertijd lezen (5 stuks), makkelijker een nieuw tijdschrift uitproberen en het tijdschrift langer op de boekenplank houden, namelijk 3 weken. Deze wijziging geldt voor het compleet abonnement en het digitaal proefabonnement. Bij het compact abonnement mag iemand ongewijzigd 6 tijdschriften lenen per kalenderjaar, naast 6 e-books en 6 luisterboeken. De leentermijn is hier ook verlengd naar drie weken.

De volgende titels worden aan de collectie digitale tijdschriften toegevoegd:

• Columbus Travel
  • Delicious
  • Fiets
  • Fiets Actief
  • Formule 1
  • Helden
  • Kijk
  • Kijk Geschiedenis
  • Landleven (+ specials)
  • Plus Magazine
  • Plus Gezond
  • Procycling
  • Seasons
  • Roots
  • Vorsten
  • Zin

Staat jouw favoriet erbij? Neem snel een kijkje!

Naar de online Bibliotheek