Herma Kramer over het DigiTaalhuis

Gepubliceerd op: 7 oktober 2022 14:47

Collega Herma Kramer is de coördinator van het DigiTaalhuis van de Bibliotheek Schiedam. Op het online platform 'In de Buurt Schiedam' vertelt ze hoe mensen zelfredzamer worden in hun taal en andere basisvaardigheden, wanneer ze bij het DigiTaalhuis aankloppen.

Want naast het lenen van boeken, kun je bij de bibliotheek ook computer- en taaladvies krijgen. Herma Kramer: “Dat is positief voor de maatschappij, want dan kan iedereen beter meekomen. Als mensen zichzelf beter redden, scheelt dat ook weer hulp die de overheid moet bieden.’’ In het artikel op In de Buurt legt Herma glashelder uit voor welke vragen en zaken de Schiedammers bij het DigiTaalhuis terecht kunnen voor hulp en ondersteuning.

Naar Artikel In de Buurt