Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de Korenbeurs

Gepubliceerd op: 26 juni 2023 13:26

Wie informatie en hulp zoekt bij het omgaan met de (digitale) overheid, kan terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de Korenbeurs. Sinds kort hebben we daar een speciale plek voor ingericht in de Korenbeurs. Bibliotheekmedewerker Victoria Heinsohn Bulnes overhandigde symbolisch de sleutels aan wethouder Petra Zwang, om de ingebruikname een officieel tintje te geven.

Wanneer kun je bij het IDO terecht? Bijvoorbeeld als je vragen hebt over hoe je websites van de overheid kunt gebruiken. Of wat kun je doen als je moeite hebt om bijvoorbeeld een DigiD aan te vragen of een boete online te betalen? Of hoe maak ik online een afspraak bij de gemeente? Bibliotheekmedewerkers helpen met het vinden van informatie en verwijzen door naar de juiste instanties.

Naar het IDO