Schrijf je in voor de nieuwe wijkcultuurklassen!

Gepubliceerd op: 5 februari 2024 13:06

Na de voorjaarsvakantie start er weer een nieuwe serie Wijkcultuurklassen voor alle Schiedamse kinderen in de basisschoolleeftijd! De Bibliotheek Schiedam werkt samen met de Wijkschoolvereniging aan een uitgebreid aanbod van lessen die kinderen na schooltijd kunnen volgen. Zo kunnen ze kennismaken met verschillende vormen van kunst en cultuur zoals animatie met de iPad, breakdance en beeldende vormgeving. Alle lessen zijn gratis te volgen!

De Bibliotheek Schiedam presenteert het aanbod van de cultuurlessen overzichtelijk op het platform 'Parels van Schiedam'. Per vakgebied kunnen kinderen kiezen uit verschillende series van 10 lessen. Deze zijn gratis te volgen. Per wijk wordt er een programma aangeboden dat bedoeld is voor de basisschoolkinderen die in die wijk naar school gaan óf wonen.

Na de voorjaarsvakantie (vanaf maandag 4 maart) gaat er een nieuwe serie van start. Het gehele aanbod is te vinden op www.parelsvanschiedam.nl. Je kunt je inschrijven van 7 tot en met 16 februari. Reserveren kan via de website. Selecteer vervolgens je wijk en kies jouw cursus.

Naar aanbod